joi, 28 octombrie 2010

Portocale

           Bag sim-ul primit cadou în telefon. Îl deschid, introduc pe site datele mele personale(!) şi aştept să mă bucur de minutele "gârlă" din ofertă. Primesc mesajul de confirmare şi apelez...
           A doua zi dimineaţă iniţiez un apel - stupoare! "Contul tău a fost blocat!"
           Simt că mă transform într-un semn de întrebare, aşa că apelez la relaţii clienţi, de pe alt telefon pentru că mie îmi blocaseră până şi acest serviciu, mă recomand şi întreb de ce. O tanti cu aspect de robot telefonic, fără vreo inflexiune în voce, îmi răspunde franc că "a fost decizia firmei". Am vizualizat atunci "firma", ca pe un tip gras, cu nasul mare şi ochii mici, care mi-a invidiat criza de entuziasm simţită cu o seară înainte.
           Acum sim-ul este deblocat, aş suna să întreb de ce mi l-au deblocat, dar tare mă tem că o să primesc, de data asta de la un tip cu voce constipată, acelaşi răspuns: "A fost decizia firmei".
           Sau poate dau de o persoană sinceră, cu timbru uman, care să-mi spună: "Pentru că putem!"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu